finalne_zadanie

This commit is contained in:
Tomáš Vasiľ 2022-06-05 16:11:03 +02:00
parent 9984a15591
commit b59cc1189f
2 changed files with 2 additions and 2 deletions

View File

@ -60,10 +60,10 @@ Obsahuje základnú riadiacu štruktúru celej hry. Teraz si podrobnejšie popí
Teraz si stručne popíšeme jednotlivé funkcie hry: Teraz si stručne popíšeme jednotlivé funkcie hry:
- **void*** inicializaciaHry(): každá hra, ktorá využíva knižnicu world, musí obsahovať funkciu, ktorá na začiatku nainicializuje hru; v tomto prípade táto funkcia nainicializuje riadiacu štruktúru hry, jednotlivé položky štruktúry a herný plán - **void*** inicializaciaHry(): každá hra, ktorá využíva knižnicu world, musí obsahovať funkciu, ktorá na začiatku nainicializuje hru; v tomto prípade táto funkcia nainicializuje riadiacu štruktúru hry, jednotlivé položky štruktúry a herný plán
- **void** vykreslenieHry(struct hra* hra): funkcia vykreslí aktuálny stav hry na základe herného a vypíše informačné hlásenia - **void** vykreslenieHry(struct hra* hra): funkcia vykreslí aktuálny stav hry na základe herného plánu a vypíše informačné hlásenia
- **int** hernaSlucka(struct event* udalost, void* hra): okrem inicializačnej funkcie musí každá hra naprogramovaná v knižnici world obsahovať aj riadiacu funkciu, táto funkcia riadi stav celej hry, štruktúra event obsahuje vstup z knižnice world - **int** hernaSlucka(struct event* udalost, void* hra): okrem inicializačnej funkcie musí každá hra naprogramovaná v knižnici world obsahovať aj riadiacu funkciu, táto funkcia riadi stav celej hry, štruktúra event obsahuje vstup z knižnice world
- **int**** dvojrozmernePole(int prvyRozmer, int druhyRozmer): funkcia nainicializuje dvojrizmerné pole typu int - **int**** dvojrozmernePole(int prvyRozmer, int druhyRozmer): funkcia nainicializuje dvojrizmerné pole typu int
- **void** stavPolicka(struct hra* hra, int vstup): funkcia skontroluje, či zadaný vstup je platný a či je políčko v hernom poli je obsadené - **void** stavPolicka(struct hra* hra, int vstup): funkcia skontroluje, či zadaný vstup je platný a či je políčko v hernom poli obsadené
- **void** zmenaHraca(struct hra* hra): funkcia zmení aktuálneho hráča po vykonaní jednej hernej slučky - **void** zmenaHraca(struct hra* hra): funkcia zmení aktuálneho hráča po vykonaní jednej hernej slučky
- **void** vertikalneVytvoreniePiskvorky(struct hra* hra): hra skontroluje vytvorenie piškvorky vo vertikálnom smere - **void** vertikalneVytvoreniePiskvorky(struct hra* hra): hra skontroluje vytvorenie piškvorky vo vertikálnom smere
- **void** horizontalneVytvoreniePiskvorky(struct hra* hra): skontroluje vytvorenie piškvorky vo horizontálnom smere - **void** horizontalneVytvoreniePiskvorky(struct hra* hra): skontroluje vytvorenie piškvorky vo horizontálnom smere

Binary file not shown.