diff --git a/final/README.md b/final/README.md index c3799a6..316c547 100644 --- a/final/README.md +++ b/final/README.md @@ -60,10 +60,10 @@ Obsahuje základnú riadiacu štruktúru celej hry. Teraz si podrobnejšie popí Teraz si stručne popíšeme jednotlivé funkcie hry: - **void*** inicializaciaHry(): každá hra, ktorá využíva knižnicu world, musí obsahovať funkciu, ktorá na začiatku nainicializuje hru; v tomto prípade táto funkcia nainicializuje riadiacu štruktúru hry, jednotlivé položky štruktúry a herný plán -- **void** vykreslenieHry(struct hra* hra): funkcia vykreslí aktuálny stav hry na základe herného a vypíše informačné hlásenia +- **void** vykreslenieHry(struct hra* hra): funkcia vykreslí aktuálny stav hry na základe herného plánu a vypíše informačné hlásenia - **int** hernaSlucka(struct event* udalost, void* hra): okrem inicializačnej funkcie musí každá hra naprogramovaná v knižnici world obsahovať aj riadiacu funkciu, táto funkcia riadi stav celej hry, štruktúra event obsahuje vstup z knižnice world - **int**** dvojrozmernePole(int prvyRozmer, int druhyRozmer): funkcia nainicializuje dvojrizmerné pole typu int -- **void** stavPolicka(struct hra* hra, int vstup): funkcia skontroluje, či zadaný vstup je platný a či je políčko v hernom poli je obsadené +- **void** stavPolicka(struct hra* hra, int vstup): funkcia skontroluje, či zadaný vstup je platný a či je políčko v hernom poli obsadené - **void** zmenaHraca(struct hra* hra): funkcia zmení aktuálneho hráča po vykonaní jednej hernej slučky - **void** vertikalneVytvoreniePiskvorky(struct hra* hra): hra skontroluje vytvorenie piškvorky vo vertikálnom smere - **void** horizontalneVytvoreniePiskvorky(struct hra* hra): skontroluje vytvorenie piškvorky vo horizontálnom smere diff --git a/final/README.pdf b/final/README.pdf index 600e91e..a858805 100644 Binary files a/final/README.pdf and b/final/README.pdf differ