finalne_zadanie
This commit is contained in:
parent
9984a15591
commit
b59cc1189f
@ -60,10 +60,10 @@ Obsahuje základnú riadiacu štruktúru celej hry. Teraz si podrobnejšie popí
|
||||
Teraz si stručne popíšeme jednotlivé funkcie hry:
|
||||
|
||||
- **void*** inicializaciaHry(): každá hra, ktorá využíva knižnicu world, musí obsahovať funkciu, ktorá na začiatku nainicializuje hru; v tomto prípade táto funkcia nainicializuje riadiacu štruktúru hry, jednotlivé položky štruktúry a herný plán
|
||||
- **void** vykreslenieHry(struct hra* hra): funkcia vykreslí aktuálny stav hry na základe herného a vypíše informačné hlásenia
|
||||
- **void** vykreslenieHry(struct hra* hra): funkcia vykreslí aktuálny stav hry na základe herného plánu a vypíše informačné hlásenia
|
||||
- **int** hernaSlucka(struct event* udalost, void* hra): okrem inicializačnej funkcie musí každá hra naprogramovaná v knižnici world obsahovať aj riadiacu funkciu, táto funkcia riadi stav celej hry, štruktúra event obsahuje vstup z knižnice world
|
||||
- **int**** dvojrozmernePole(int prvyRozmer, int druhyRozmer): funkcia nainicializuje dvojrizmerné pole typu int
|
||||
- **void** stavPolicka(struct hra* hra, int vstup): funkcia skontroluje, či zadaný vstup je platný a či je políčko v hernom poli je obsadené
|
||||
- **void** stavPolicka(struct hra* hra, int vstup): funkcia skontroluje, či zadaný vstup je platný a či je políčko v hernom poli obsadené
|
||||
- **void** zmenaHraca(struct hra* hra): funkcia zmení aktuálneho hráča po vykonaní jednej hernej slučky
|
||||
- **void** vertikalneVytvoreniePiskvorky(struct hra* hra): hra skontroluje vytvorenie piškvorky vo vertikálnom smere
|
||||
- **void** horizontalneVytvoreniePiskvorky(struct hra* hra): skontroluje vytvorenie piškvorky vo horizontálnom smere
|
||||
|
BIN
final/README.pdf
BIN
final/README.pdf
Binary file not shown.
Loading…
Reference in New Issue
Block a user