finalne_zadanie
This commit is contained in:
		
							parent
							
								
									def9f04a3f
								
							
						
					
					
						commit
						9984a15591
					
				
							
								
								
									
										114
									
								
								final/game.c
									
									
									
									
									
								
							
							
						
						
									
										114
									
								
								final/game.c
									
									
									
									
									
								
							@ -1,18 +1,18 @@
 | 
				
			|||||||
#include <curses.h>		//pripojím potrebné knižnice
 | 
					#include <curses.h>		//pripojím potrebné knižnice
 | 
				
			||||||
#include <stdlib.h>
 | 
					#include <stdlib.h>
 | 
				
			||||||
#include <string.h>
 | 
					#include <string.h>
 | 
				
			||||||
#include "world.h"
 | 
					#include "world.h"
 | 
				
			||||||
#include "game.h"
 | 
					#include "game.h"
 | 
				
			||||||
 | 
					
 | 
				
			||||||
#define DLZKA_HLASENIA 500	//zadefinujem maximálnu dĺžku hlásenia
 | 
					#define DLZKA_HLASENIA 500	//zadefinujem maximálnu dĺžku hlásenia
 | 
				
			||||||
 | 
					
 | 
				
			||||||
void* inicializaciaHry() {	//vytvorím funkciu pre prvotnú inicializáciu hry
 | 
					void* inicializaciaHry() {	//vytvorím funkciu pre prvotnú inicializáciu hry
 | 
				
			||||||
	struct hra* hra = (struct hra*) malloc(sizeof(struct hra));		//nainicializujem riadiacu štruktúru pre celú hru
 | 
						struct hra* hra = (struct hra*) malloc(sizeof(struct hra));		//nainicializujem riadiacu štruktúru pre celú hru
 | 
				
			||||||
	hra->vyskaPolicka = (LINES / 10);	//nainicializujem jednotlivé prvky štruktúry
 | 
						hra->vyskaPolicka = (LINES / 10);	//nainicializujem jednotlivé prvky štruktúry
 | 
				
			||||||
	hra->sirkaPolicka = (COLS / 10);
 | 
						hra->sirkaPolicka = (COLS / 10);
 | 
				
			||||||
	hra->pocetPolicokX = 4;
 | 
						hra->pocetPolicokX = 4;
 | 
				
			||||||
	hra->pocetPolicokY = 6;
 | 
						hra->pocetPolicokY = 6;
 | 
				
			||||||
	hra->poslednePolickoX = (COLS / 10) * hra->pocetPolicokX;	//vypočítam koncové súradnice hracieho poľa v osi X a Y
 | 
						hra->poslednePolickoX = (COLS / 10) * hra->pocetPolicokX;	//vypočítam koncové súradnice hracieho poľa v osi X a Y
 | 
				
			||||||
	hra->poslednePolickoY = (LINES / 10) * hra->pocetPolicokY;
 | 
						hra->poslednePolickoY = (LINES / 10) * hra->pocetPolicokY;
 | 
				
			||||||
	hra->celkovyPocetPolicok = hra->pocetPolicokX * hra->pocetPolicokY;
 | 
						hra->celkovyPocetPolicok = hra->pocetPolicokX * hra->pocetPolicokY;
 | 
				
			||||||
	hra->hraciePole = dvojrozmernePole(hra->pocetPolicokY, hra->pocetPolicokX);
 | 
						hra->hraciePole = dvojrozmernePole(hra->pocetPolicokY, hra->pocetPolicokX);
 | 
				
			||||||
@ -24,7 +24,7 @@ void* inicializaciaHry() {	//vytvor
 | 
				
			|||||||
	int cisloPolicka = 1, i, j;
 | 
						int cisloPolicka = 1, i, j;
 | 
				
			||||||
	for (i = 0; i < hra->pocetPolicokY; i++) {
 | 
						for (i = 0; i < hra->pocetPolicokY; i++) {
 | 
				
			||||||
		for (j = 0; j < hra->pocetPolicokX; j++) {
 | 
							for (j = 0; j < hra->pocetPolicokX; j++) {
 | 
				
			||||||
			hra->hraciePole[i][j] = cisloPolicka;	//nainicializujem hracie poli pozičnými číslami
 | 
								hra->hraciePole[i][j] = cisloPolicka;	//nainicializujem hracie poli pozičnými číslami
 | 
				
			||||||
			cisloPolicka++;
 | 
								cisloPolicka++;
 | 
				
			||||||
		}
 | 
							}
 | 
				
			||||||
	}
 | 
						}
 | 
				
			||||||
@ -32,44 +32,44 @@ void* inicializaciaHry() {	//vytvor
 | 
				
			|||||||
	return hra;
 | 
						return hra;
 | 
				
			||||||
}
 | 
					}
 | 
				
			||||||
 | 
					
 | 
				
			||||||
void vykreslenieHry(struct hra* hra) {	//funkcia vykreslí aktuálny stav hry
 | 
					void vykreslenieHry(struct hra* hra) {	//funkcia vykreslí aktuálny stav hry
 | 
				
			||||||
	int i, j;
 | 
						int i, j;
 | 
				
			||||||
	
 | 
						
 | 
				
			||||||
	clear();	//vyčistím predchádzajúci plán hry
 | 
						clear();	//vyčistím predchádzajúci plán hry
 | 
				
			||||||
	for (i = 0; i < hra->poslednePolickoY + hra->vyskaPolicka; i += hra->vyskaPolicka) {
 | 
						for (i = 0; i < hra->poslednePolickoY + hra->vyskaPolicka; i += hra->vyskaPolicka) {
 | 
				
			||||||
		for (j = 0; j < hra->poslednePolickoX; j++) set_cell('-', j, i);	//nakreslím hranice plánu na osi X
 | 
							for (j = 0; j < hra->poslednePolickoX; j++) set_cell('-', j, i);	//nakreslím hranice plánu na osi X
 | 
				
			||||||
	}
 | 
						}
 | 
				
			||||||
	
 | 
						
 | 
				
			||||||
	for (i = 0; i < hra->poslednePolickoX + hra->sirkaPolicka; i += hra->sirkaPolicka) {
 | 
						for (i = 0; i < hra->poslednePolickoX + hra->sirkaPolicka; i += hra->sirkaPolicka) {
 | 
				
			||||||
		for (j = 0; j < hra->poslednePolickoY; j++) set_cell('|', i, j);	//nakreslím hranice plánu na osi Y
 | 
							for (j = 0; j < hra->poslednePolickoY; j++) set_cell('|', i, j);	//nakreslím hranice plánu na osi Y
 | 
				
			||||||
	}
 | 
						}
 | 
				
			||||||
 | 
					
 | 
				
			||||||
	int k, l;	//zadeklarujem premenné pre riadenie výpisu z herného poľa
 | 
						int k, l;	//zadeklarujem premenné pre riadenie výpisu z herného poľa
 | 
				
			||||||
	for (j = 0, l = 0; j < hra->poslednePolickoY; j += hra->vyskaPolicka, l++) {	//v rámci herného plánu je potrebné posúvať sa aj v rámci osi Y, začiatok je v prvej polovici políčka a posúva sa o jedno políčko
 | 
						for (j = 0, l = 0; j < hra->poslednePolickoY; j += hra->vyskaPolicka, l++) {	//v rámci herného plánu je potrebné posúvať sa aj v rámci osi Y, začiatok je v prvej polovici políčka a posúva sa o jedno políčko
 | 
				
			||||||
		for (i = 0, k = 0; i < hra->poslednePolickoX; i += hra->sirkaPolicka, k++) {	// počiatok vykresľovania je v polovici prvého políčka herného plánu v osi X, plán sa posúva o jedno políčko
 | 
							for (i = 0, k = 0; i < hra->poslednePolickoX; i += hra->sirkaPolicka, k++) {	// počiatok vykresľovania je v polovici prvého políčka herného plánu v osi X, plán sa posúva o jedno políčko
 | 
				
			||||||
			/*index prvého hráča: -5
 | 
								/*index prvého hráča: -5
 | 
				
			||||||
			index druhého hráča: -6*/
 | 
								index druhého hráča: -6*/
 | 
				
			||||||
			if (hra->hraciePole[l][k] == -5) mvprintw(j + hra->vyskaPolicka / 2, i + hra->sirkaPolicka / 2, "%c", hra->hrac1);	//ak sa namiesto písla políčka nachádza na príslušnej pozícii index prvého hráča, tak na jeho miesto vykreslím znak prvého hráča
 | 
								if (hra->hraciePole[l][k] == -5) mvprintw(j + hra->vyskaPolicka / 2, i + hra->sirkaPolicka / 2, "%c", hra->hrac1);	//ak sa namiesto písla políčka nachádza na príslušnej pozícii index prvého hráča, tak na jeho miesto vykreslím znak prvého hráča
 | 
				
			||||||
			else if (hra->hraciePole[l][k] == -6) mvprintw(j + hra->vyskaPolicka / 2, i + hra->sirkaPolicka / 2, "%c", hra->hrac2);		//ak sa namiesto písla políčka nachádza na príslušnej pozícii index druhého hráča, tak na jeho miesto vykreslím znak druhého hráča
 | 
								else if (hra->hraciePole[l][k] == -6) mvprintw(j + hra->vyskaPolicka / 2, i + hra->sirkaPolicka / 2, "%c", hra->hrac2);		//ak sa namiesto písla políčka nachádza na príslušnej pozícii index druhého hráča, tak na jeho miesto vykreslím znak druhého hráča
 | 
				
			||||||
			else mvprintw(j + hra->vyskaPolicka / 2, i + hra->sirkaPolicka / 2, "%d", hra->hraciePole[l][k]);
 | 
								else mvprintw(j + hra->vyskaPolicka / 2, i + hra->sirkaPolicka / 2, "%d", hra->hraciePole[l][k]);
 | 
				
			||||||
		}
 | 
							}
 | 
				
			||||||
	}
 | 
						}
 | 
				
			||||||
	
 | 
						
 | 
				
			||||||
	mvprintw(LINES - (2 * (LINES / 10)), 10, "Aktualny hrac: %c", hra->aktualnyHrac);	//zobrazím aktuálneho hráča
 | 
						mvprintw(LINES - (2 * (LINES / 10)), 10, "Aktualny hrac: %c", hra->aktualnyHrac);	//zobrazím aktuálneho hráča
 | 
				
			||||||
	mvprintw(LINES - (2 * (LINES / 10)) + 1, 10, "Zadajte cislo neobsadeneho policka: ");	//hláškou vyzvem hráča na zadanie čísla políčka
 | 
						mvprintw(LINES - (2 * (LINES / 10)) + 1, 10, "Zadajte cislo neobsadeneho policka: ");	//hláškou vyzvem hráča na zadanie čísla políčka
 | 
				
			||||||
	
 | 
						
 | 
				
			||||||
	refresh();	//vyobrazím novovygenerovaný plán hry
 | 
						refresh();	//vyobrazím novovygenerovaný plán hry
 | 
				
			||||||
}
 | 
					}
 | 
				
			||||||
 | 
					
 | 
				
			||||||
int hernaSlucka(struct event* udalost, void* hra) {		//funkcia je riadiaca štruktúra pre knižnicu world
 | 
					int hernaSlucka(struct event* udalost, void* hra) {		//funkcia je riadiaca štruktúra pre knižnicu world
 | 
				
			||||||
	struct hra* vstupneData = (struct hra*) hra;	//vstupnú štruktúru pre hru prevediem na príslušný dátový typ
 | 
						struct hra* vstupneData = (struct hra*) hra;	//vstupnú štruktúru pre hru prevediem na príslušný dátový typ
 | 
				
			||||||
	
 | 
						
 | 
				
			||||||
	stavPolicka(vstupneData, udalost->key);		//zmením stav herného plánu
 | 
						stavPolicka(vstupneData, udalost->key);		//zmením stav herného plánu
 | 
				
			||||||
	
 | 
						
 | 
				
			||||||
	zmenaHraca(vstupneData);	//zmením hráča
 | 
						zmenaHraca(vstupneData);	//zmením hráča
 | 
				
			||||||
	vykreslenieHry(vstupneData);	//a nakoniec vykreslím aktuálny stav hry
 | 
						vykreslenieHry(vstupneData);	//a nakoniec vykreslím aktuálny stav hry
 | 
				
			||||||
	
 | 
						
 | 
				
			||||||
	vertikalneVytvoreniePiskvorky(hra);		//skontrolujem, či je piškvorka vytvorená	
 | 
						vertikalneVytvoreniePiskvorky(hra);		//skontrolujem, či je piškvorka vytvorená	
 | 
				
			||||||
	horizontalneVytvoreniePiskvorky(hra);
 | 
						horizontalneVytvoreniePiskvorky(hra);
 | 
				
			||||||
	krizoveVytvoreniePiskvorkyZlava(hra);
 | 
						krizoveVytvoreniePiskvorkyZlava(hra);
 | 
				
			||||||
	krizoveVytvoreniePiskvorkySprava(hra);
 | 
						krizoveVytvoreniePiskvorkySprava(hra);
 | 
				
			||||||
@ -77,30 +77,30 @@ int hernaSlucka(struct event* udalost, void* hra) {		//funkcia je riadiaca 
 | 
				
			|||||||
	return 0;
 | 
						return 0;
 | 
				
			||||||
}
 | 
					}
 | 
				
			||||||
 | 
					
 | 
				
			||||||
int** dvojrozmernePole(int prvyRozmer, int druhyRozmer) {	//funkcia vytvorí dvojrozmerné pole typu int
 | 
					int** dvojrozmernePole(int prvyRozmer, int druhyRozmer) {	//funkcia vytvorí dvojrozmerné pole typu int
 | 
				
			||||||
	int i;
 | 
						int i;
 | 
				
			||||||
	int **pole = (int**) malloc(prvyRozmer * sizeof(int*));		//nainicializujem prvý rozmer poľa
 | 
						int **pole = (int**) malloc(prvyRozmer * sizeof(int*));		//nainicializujem prvý rozmer poľa
 | 
				
			||||||
	for (i = 0; i < prvyRozmer; i++) pole[i] = (int*) malloc(druhyRozmer * sizeof(int));	//nainicializujem druhý rozmer poľa
 | 
						for (i = 0; i < prvyRozmer; i++) pole[i] = (int*) malloc(druhyRozmer * sizeof(int));	//nainicializujem druhý rozmer poľa
 | 
				
			||||||
	
 | 
						
 | 
				
			||||||
	return pole;
 | 
						return pole;
 | 
				
			||||||
}
 | 
					}
 | 
				
			||||||
 | 
					
 | 
				
			||||||
void stavPolicka(struct hra* hra, int vstup) {	//funkcia skontroluje, či bolo zadané platné číslo políčka, priradí ho príslušnému hráčovi a príslušne zmení herný plán
 | 
					void stavPolicka(struct hra* hra, int vstup) {	//funkcia skontroluje, či bolo zadané platné číslo políčka, priradí ho príslušnému hráčovi a príslušne zmení herný plán
 | 
				
			||||||
	int i, j;
 | 
						int i, j;
 | 
				
			||||||
	
 | 
						
 | 
				
			||||||
	for (i = 0; i < hra->pocetPolicokY; i++) {	//postupne prejdem celé pole
 | 
						for (i = 0; i < hra->pocetPolicokY; i++) {	//postupne prejdem celé pole
 | 
				
			||||||
		for (j = 0; j < hra->pocetPolicokX; j++) {
 | 
							for (j = 0; j < hra->pocetPolicokX; j++) {
 | 
				
			||||||
			if (hra->hraciePole[i][j] <= 0 && hra->hraciePole[i][j] > hra->celkovyPocetPolicok) break;	//ak hráč zadal neplatné číslo políčka, tak sa v hernom pláne nevykoná žiadna zmena
 | 
								if (hra->hraciePole[i][j] <= 0 && hra->hraciePole[i][j] > hra->celkovyPocetPolicok) break;	//ak hráč zadal neplatné číslo políčka, tak sa v hernom pláne nevykoná žiadna zmena
 | 
				
			||||||
			if (hra->hraciePole[i][j] == vstup) {	//ak sa zadané číslo zhoduje s kontrolovaným číslom, tak zmením herný plán
 | 
								if (hra->hraciePole[i][j] == vstup) {	//ak sa zadané číslo zhoduje s kontrolovaným číslom, tak zmením herný plán
 | 
				
			||||||
				if (hra->aktualnyHrac == hra->hrac1) hra->hraciePole[i][j] = -5;	//zmením číslo políčka na príslušný index
 | 
									if (hra->aktualnyHrac == hra->hrac1) hra->hraciePole[i][j] = -5;	//zmením číslo políčka na príslušný index
 | 
				
			||||||
				else hra->hraciePole[i][j] = -6;
 | 
									else hra->hraciePole[i][j] = -6;
 | 
				
			||||||
			} 
 | 
								} 
 | 
				
			||||||
		}
 | 
							}
 | 
				
			||||||
	}
 | 
						}
 | 
				
			||||||
}
 | 
					}
 | 
				
			||||||
 | 
					
 | 
				
			||||||
void zmenaHraca(struct hra* hra) {	//funkcia zmení hráča po vykonaní jednej hernej slučky
 | 
					void zmenaHraca(struct hra* hra) {	//funkcia zmení hráča po vykonaní jednej hernej slučky
 | 
				
			||||||
	if (hra->aktualnyHrac == hra->hrac1) {	//zmena z 1. hráča na druhého
 | 
						if (hra->aktualnyHrac == hra->hrac1) {	//zmena z 1. hráča na druhého
 | 
				
			||||||
		hra->aktualnyHrac = hra->nasledujuciHrac;
 | 
							hra->aktualnyHrac = hra->nasledujuciHrac;
 | 
				
			||||||
		hra->nasledujuciHrac = hra->hrac1;
 | 
							hra->nasledujuciHrac = hra->hrac1;
 | 
				
			||||||
	} else {	//a naopak
 | 
						} else {	//a naopak
 | 
				
			||||||
@ -109,27 +109,27 @@ void zmenaHraca(struct hra* hra) {	//funkcia zmen
 | 
				
			|||||||
	}
 | 
						}
 | 
				
			||||||
}
 | 
					}
 | 
				
			||||||
 | 
					
 | 
				
			||||||
/*nasledujúce funkcie kontrolujú vytvorenie piškvorky (jednotlivé funkcie sa líšia matematickými výpočtami pre určenie,
 | 
					/*nasledujúce funkcie kontrolujú vytvorenie piškvorky (jednotlivé funkcie sa líšia matematickými výpočtami pre určenie,
 | 
				
			||||||
či sa piškvorka vytvorila), komentáre budú uvedené len pri prvej funkcii a na začiatku každej funkcie*/
 | 
					či sa piškvorka vytvorila), komentáre budú uvedené len pri prvej funkcii a na začiatku každej funkcie*/
 | 
				
			||||||
void vertikalneVytvoreniePiskvorky(struct hra* hra) {	//funkcia kontroluje vytvorenie piškvorky vo vertikálnom smere
 | 
					void vertikalneVytvoreniePiskvorky(struct hra* hra) {	//funkcia kontroluje vytvorenie piškvorky vo vertikálnom smere
 | 
				
			||||||
	int i, j;
 | 
						int i, j;
 | 
				
			||||||
	char sprava[DLZKA_HLASENIA];	//v správe oznámim hráča, ktorý vyhral
 | 
						char sprava[DLZKA_HLASENIA];	//v správe oznámim hráča, ktorý vyhral
 | 
				
			||||||
	
 | 
						
 | 
				
			||||||
	for (i = 0; i < hra->pocetPolicokX; i++) {
 | 
						for (i = 0; i < hra->pocetPolicokX; i++) {
 | 
				
			||||||
		for (j = 0; j + 2 < hra->pocetPolicokY; j++) {
 | 
							for (j = 0; j + 2 < hra->pocetPolicokY; j++) {
 | 
				
			||||||
			if ((hra->hraciePole[j][i] == -5 && hra->hraciePole[j + 1][i] == -5 && hra->hraciePole[j + 2][i] == -5)) {	//kontrolujem, či vyhral hráč č. 1
 | 
								if ((hra->hraciePole[j][i] == -5 && hra->hraciePole[j + 1][i] == -5 && hra->hraciePole[j + 2][i] == -5)) {	//kontrolujem, či vyhral hráč č. 1
 | 
				
			||||||
				sprintf(sprava, "Hru vyhral hrac %c.\n", hra->hrac1);
 | 
									sprintf(sprava, "Hru vyhral hrac %c.\n", hra->hrac1);
 | 
				
			||||||
				koniecHry(sprava);	//hru ukončím
 | 
									koniecHry(sprava);	//hru ukončím
 | 
				
			||||||
			}
 | 
								}
 | 
				
			||||||
			else if (hra->hraciePole[j][i] == -6 && hra->hraciePole[j + 1][i] == -6 && hra->hraciePole[j + 2][i] == -6) {	//kontrolujem, či vyhral hráč č. 1
 | 
								else if (hra->hraciePole[j][i] == -6 && hra->hraciePole[j + 1][i] == -6 && hra->hraciePole[j + 2][i] == -6) {	//kontrolujem, či vyhral hráč č. 1
 | 
				
			||||||
				sprintf(sprava, "Hru vyhral hrac %c.\n", hra->hrac2);
 | 
									sprintf(sprava, "Hru vyhral hrac %c.\n", hra->hrac2);
 | 
				
			||||||
				koniecHry(sprava);	//hru ukončím
 | 
									koniecHry(sprava);	//hru ukončím
 | 
				
			||||||
			}
 | 
								}
 | 
				
			||||||
		}
 | 
							}
 | 
				
			||||||
	}
 | 
						}
 | 
				
			||||||
}
 | 
					}
 | 
				
			||||||
 | 
					
 | 
				
			||||||
void horizontalneVytvoreniePiskvorky(struct hra* hra) {		//funkcia kontroluje vytvorenie piškvorky vo horizontálnom smere
 | 
					void horizontalneVytvoreniePiskvorky(struct hra* hra) {		//funkcia kontroluje vytvorenie piškvorky vo horizontálnom smere
 | 
				
			||||||
	int i, j;
 | 
						int i, j;
 | 
				
			||||||
	char sprava[DLZKA_HLASENIA];
 | 
						char sprava[DLZKA_HLASENIA];
 | 
				
			||||||
	
 | 
						
 | 
				
			||||||
@ -147,7 +147,7 @@ void horizontalneVytvoreniePiskvorky(struct hra* hra) {		//funkcia kontroluje vy
 | 
				
			|||||||
	}
 | 
						}
 | 
				
			||||||
}
 | 
					}
 | 
				
			||||||
 | 
					
 | 
				
			||||||
void krizoveVytvoreniePiskvorkyZlava(struct hra* hra) {		//funkcia kontroluje vytvorenie piškvorky krížom z ľavej strany
 | 
					void krizoveVytvoreniePiskvorkyZlava(struct hra* hra) {		//funkcia kontroluje vytvorenie piškvorky krížom z ľavej strany
 | 
				
			||||||
	int i, j;
 | 
						int i, j;
 | 
				
			||||||
	char sprava[DLZKA_HLASENIA];
 | 
						char sprava[DLZKA_HLASENIA];
 | 
				
			||||||
	
 | 
						
 | 
				
			||||||
@ -165,7 +165,7 @@ void krizoveVytvoreniePiskvorkyZlava(struct hra* hra) {		//funkcia kontroluje vy
 | 
				
			|||||||
	}
 | 
						}
 | 
				
			||||||
}
 | 
					}
 | 
				
			||||||
 | 
					
 | 
				
			||||||
void krizoveVytvoreniePiskvorkySprava(struct hra* hra) {	//funkcia kontroluje vytvorenie piškvorky krížom spravej strany
 | 
					void krizoveVytvoreniePiskvorkySprava(struct hra* hra) {	//funkcia kontroluje vytvorenie piškvorky krížom spravej strany
 | 
				
			||||||
	int i, j;
 | 
						int i, j;
 | 
				
			||||||
	char sprava[DLZKA_HLASENIA];
 | 
						char sprava[DLZKA_HLASENIA];
 | 
				
			||||||
	
 | 
						
 | 
				
			||||||
@ -182,18 +182,18 @@ void krizoveVytvoreniePiskvorkySprava(struct hra* hra) {	//funkcia kontroluje vy
 | 
				
			|||||||
		}
 | 
							}
 | 
				
			||||||
	}
 | 
						}
 | 
				
			||||||
}
 | 
					}
 | 
				
			||||||
//tu končia funkcie kontrolujúce vytvorenie piškvorky
 | 
					//tu končia funkcie kontrolujúce vytvorenie piškvorky
 | 
				
			||||||
 | 
					
 | 
				
			||||||
void koniecHry(char* sprava) {	//funkcia vykoná príkazy potrebné pre ukončenie hry
 | 
					void koniecHry(char* sprava) {	//funkcia vykoná príkazy potrebné pre ukončenie hry
 | 
				
			||||||
	//zmažem riadiace hlášky
 | 
						//zmažem riadiace hlášky
 | 
				
			||||||
	move(LINES - (2 * (LINES / 10)), 0);	//nastavím kurzor na príslušný riadok
 | 
						move(LINES - (2 * (LINES / 10)), 0);	//nastavím kurzor na príslušný riadok
 | 
				
			||||||
	clrtoeol();		//a zmažem ho
 | 
						clrtoeol();		//a zmažem ho
 | 
				
			||||||
	
 | 
						
 | 
				
			||||||
	move(LINES - (2 * (LINES / 10)) + 1, 0);	//rovnako aj tu
 | 
						move(LINES - (2 * (LINES / 10)) + 1, 0);	//rovnako aj tu
 | 
				
			||||||
	clrtoeol();
 | 
						clrtoeol();
 | 
				
			||||||
	
 | 
						
 | 
				
			||||||
	mvprintw(LINES - (2 * (LINES / 10)), 10, "Koniec hry.");	//hráčom oznámim koniec hry
 | 
						mvprintw(LINES - (2 * (LINES / 10)), 10, "Koniec hry.");	//hráčom oznámim koniec hry
 | 
				
			||||||
	refresh();	//vyobrazím hru
 | 
						refresh();	//vyobrazím hru
 | 
				
			||||||
	napms(2000);	//zobrazím koncový stav hry
 | 
						napms(2000);	//zobrazím koncový stav hry
 | 
				
			||||||
	abort_game(sprava);		//a hru ukončím
 | 
						abort_game(sprava);		//a hru ukončím
 | 
				
			||||||
}
 | 
					}
 | 
				
			||||||
 | 
				
			|||||||
@ -1,6 +1,6 @@
 | 
				
			|||||||
#include "world.h"
 | 
					#include "world.h"
 | 
				
			||||||
 | 
					
 | 
				
			||||||
struct hra {	//vytvorím štruktúru riadiacu celú hru
 | 
					struct hra {	//vytvorím štruktúru riadiacu celú hru
 | 
				
			||||||
	int vyskaPolicka;
 | 
						int vyskaPolicka;
 | 
				
			||||||
	int sirkaPolicka;
 | 
						int sirkaPolicka;
 | 
				
			||||||
	
 | 
						
 | 
				
			||||||
@ -19,7 +19,7 @@ struct hra {	//vytvor
 | 
				
			|||||||
	char nasledujuciHrac;
 | 
						char nasledujuciHrac;
 | 
				
			||||||
};
 | 
					};
 | 
				
			||||||
 | 
					
 | 
				
			||||||
//funkcia pre inicializáciu hry
 | 
					//funkcia pre inicializáciu hry
 | 
				
			||||||
void* inicializaciaHry();
 | 
					void* inicializaciaHry();
 | 
				
			||||||
 | 
					
 | 
				
			||||||
int hra(struct event* udalost, void* hra);
 | 
					int hra(struct event* udalost, void* hra);
 | 
				
			||||||
 | 
				
			|||||||
		Loading…
	
		Reference in New Issue
	
	Block a user