pvjc22/final/game.h
2022-06-05 16:04:32 +02:00

40 lines
908 B
C

#include "world.h"
struct hra { //vytvorím štruktúru riadiacu celú hru
int vyskaPolicka;
int sirkaPolicka;
int poslednePolickoX;
int poslednePolickoY;
int pocetPolicokX;
int pocetPolicokY;
int celkovyPocetPolicok;
int** hraciePole;
char hrac1;
char hrac2;
char aktualnyHrac;
char nasledujuciHrac;
};
//funkcia pre inicializáciu hry
void* inicializaciaHry();
int hra(struct event* udalost, void* hra);
void vykreslenieHry(struct hra* hra);
int hernaSlucka(struct event* udalost, void* hra);
int** dvojrozmernePole(int prvyRozmer, int druhyRozmer);
void stavPolicka(struct hra* hra, int vstup);
void zmenaHraca(struct hra* hra);
void vertikalneVytvoreniePiskvorky(struct hra* hra);
void horizontalneVytvoreniePiskvorky(struct hra* hra);
void krizoveVytvoreniePiskvorkyZlava(struct hra* hra);
void krizoveVytvoreniePiskvorkySprava(struct hra* hra);
void koniecHry(char* sprava);