pvjc24/cv9/snake.c
2024-04-18 22:51:23 +02:00

40 lines
941 B
C

#include "snake.h"
#include <stdlib.h>
struct snake* add_snake(struct snake* snake,int x,int y){
// Dynamická alokácia pamäte pre nový prvok hada
struct snake* new_snake = (struct snake*)malloc(sizeof(struct snake));
if (new_snake == NULL) {
// Ak sa nepodarilo alokovať pamäť, vrátiť pôvodný zoznam hada
return head;
}
// Inicializácia nového prvku súradnicami
new_snake->x = x;
new_snake->y = y;
// Pripojenie nového prvku na začiatok hada
new_snake->next = head;
// Návrat nového začiatku hada (nového prvku)
return new_snake;
//return NULL;
}
struct snake* remove_snake(struct snake* snake){
return NULL;
}
void free_snake(struct snake* sn){
}
int is_snake(struct snake* snake,int x,int y){
return 0;
}
int step_state(struct state* st){
int nx = (st->snake->x + st->sx);
int ny = (st->snake->y + st->sy);
return END_CONTINUE;
}