40 lines
941 B
C
40 lines
941 B
C
#include "snake.h"
|
|
#include <stdlib.h>
|
|
|
|
struct snake* add_snake(struct snake* snake,int x,int y){
|
|
// Dynamická alokácia pamäte pre nový prvok hada
|
|
struct snake* new_snake = (struct snake*)malloc(sizeof(struct snake));
|
|
if (new_snake == NULL) {
|
|
// Ak sa nepodarilo alokovať pamäť, vrátiť pôvodný zoznam hada
|
|
return head;
|
|
}
|
|
|
|
// Inicializácia nového prvku súradnicami
|
|
new_snake->x = x;
|
|
new_snake->y = y;
|
|
|
|
// Pripojenie nového prvku na začiatok hada
|
|
new_snake->next = head;
|
|
|
|
// Návrat nového začiatku hada (nového prvku)
|
|
return new_snake;
|
|
//return NULL;
|
|
}
|
|
|
|
struct snake* remove_snake(struct snake* snake){
|
|
return NULL;
|
|
}
|
|
|
|
void free_snake(struct snake* sn){
|
|
}
|
|
|
|
int is_snake(struct snake* snake,int x,int y){
|
|
return 0;
|
|
}
|
|
|
|
int step_state(struct state* st){
|
|
int nx = (st->snake->x + st->sx);
|
|
int ny = (st->snake->y + st->sy);
|
|
return END_CONTINUE;
|
|
}
|