#include "world.h" struct hra { //vytvorím štruktúru riadiacu celú hru int vyskaPolicka; int sirkaPolicka; int poslednePolickoX; int poslednePolickoY; int pocetPolicokX; int pocetPolicokY; int celkovyPocetPolicok; int** hraciePole; char hrac1; char hrac2; char aktualnyHrac; char nasledujuciHrac; }; //funkcia pre inicializáciu hry void* inicializaciaHry(); int hra(struct event* udalost, void* hra); void vykreslenieHry(struct hra* hra); int hernaSlucka(struct event* udalost, void* hra); int** dvojrozmernePole(int prvyRozmer, int druhyRozmer); void stavPolicka(struct hra* hra, int vstup); void zmenaHraca(struct hra* hra); void vertikalneVytvoreniePiskvorky(struct hra* hra); void horizontalneVytvoreniePiskvorky(struct hra* hra); void krizoveVytvoreniePiskvorkyZlava(struct hra* hra); void krizoveVytvoreniePiskvorkySprava(struct hra* hra); void koniecHry(char* sprava);