domaca_uloha_7

This commit is contained in:
Tomáš Vasiľ 2022-04-27 18:52:02 +02:00
parent 90019a464d
commit 199ef7191c

View File

@ -16,40 +16,44 @@ struct snake* add_snake(struct snake* snake,int x,int y){
}
struct snake* remove_snake(struct snake* snake){
if (snake == NULL) return NULL;
if (snake == NULL) return NULL; //ak nezadám ako vstup hada, tak okamžite vrátim NULL
else if (snake->next == NULL) {
free(snake);
return NULL;
else if (snake->next == NULL) { //ak had nemá pokračovanie,
free(snake); //tak ho zruším
return NULL; //a vrátim NULL
}
else {
struct snake* medzipamat = calloc(1, sizeof(struct snake));
medzipamat = snake;
else { //inak prebehnem celého hada od začiatku
struct snake* medzipamat = calloc(1, sizeof(struct snake)); //alokujem medipamäť
medzipamat = snake; //adresu hlavy hada uložím do medzipamäte
while (snake->next->next != NULL) snake = snake->next;
while (snake->next->next != NULL) snake = snake->next; //hada budem prezerať dovtedy, kým nenájdem jeho koniec
free(snake->next);
free(snake->next); //koniec hada zmažem
snake->next = NULL;
return medzipamat;
snake->next = NULL; // nastavím nový koniec hada
return medzipamat; //vrátim hlavu hada
}
}
void free_snake(struct snake* sn){
struct snake* nasledujuci = calloc(1, sizeof(struct snake));
void free_snake(struct snake* sn){ //funkcia odstráni hada z hry
struct snake* medzipamat = calloc(1, sizeof(struct snake)); //alokujem medzipamäť
while (sn != NULL) {
nasledujuci = sn->next;
free(sn);
sn = nasledujuci;
while (sn != NULL) { //v cykle vymažem každý jeden prvok hada
medzipamat = sn->next; //hlavu hada uložím do medzipamäte
free(sn); //ak odstránim ju
sn = medzipamat; //nastavím novú hlavu hada
}
free(nasledujuci);
free(medzipamat); //nakoniec vyčistím aj medzipamäť
}
int is_snake(struct snake* snake,int x,int y){
return 0;
do {
if (snake->x == x || snake->y == y) return 1;
} while (snake->next != NULL);
return 0;
}
int step_state(struct state* st){