.. | ||
game | ||
game.c | ||
game.h | ||
game.o | ||
main.c | ||
main.o | ||
Makefile | ||
README.md | ||
world.c | ||
world.h | ||
world.o |
Ovládanie
- Pohyb:
W
,A
,S
,D
- Potvrdenie ťahu: medzerník
Ukončenie hry
Hra končí, keď:
- jeden hráč získa 3 znaky v rade (vodorovne, zvisle alebo diagonálne),
- všetky polia sú zaplnené (remíza).
Štruktúra a funkcie
GameState
– štruktúra hry:
board
: 2D pole pre hernú plochuboard_size
: veľkosť (2,3,4)num_players
: počet hráčov (1,2,3)symbols
: pole znakov hráčov (napr. 'X', 'O', 'a')mode
: herný režimcurrent_player
: index aktuálneho hráčamoves_made
: počet ťahov
Kľúčové funkcie:
init_game()
: Inicializácia hracieho stavudraw_game()
: Vykreslenie stavu cezworld*
handle_input()
: Interakcia s hráčom (ovládanie)computer_move()
: Jednoduchá AIcheck_winner()
: Detekcia výhry
Použitie knižnice world
Použili sme nasledujúce funkcie z world.h
:
world_init()
*world_clear()
*world_print()
*world_read_key()
*world_set_cursor()
*world_end()
*
Všetky volania NCURSES boli spravené výhradne cez knižnicu world
.
Zdroje
- Knižnica world
- Vlastné znalosti