pvjc25/du8
2025-06-11 12:34:27 +02:00
..
game konec 2025-06-11 12:34:27 +02:00
game.c hra 2025-06-11 12:22:15 +02:00
game.h hra 2025-06-11 12:22:15 +02:00
game.o hra 2025-06-11 12:22:15 +02:00
main.c hra 2025-06-11 12:22:15 +02:00
main.o hra 2025-06-11 12:22:15 +02:00
Makefile konec 2025-06-11 12:34:27 +02:00
README.md read 2025-06-11 12:28:51 +02:00
world.c hra 2025-06-11 12:22:15 +02:00
world.h hra 2025-06-11 12:22:15 +02:00
world.o hra 2025-06-11 12:22:15 +02:00

Ovládanie

  • Pohyb: W, A, S, D
  • Potvrdenie ťahu: medzerník

Ukončenie hry

Hra končí, keď:

  • jeden hráč získa 3 znaky v rade (vodorovne, zvisle alebo diagonálne),
  • všetky polia sú zaplnené (remíza).

Štruktúra a funkcie

GameState štruktúra hry:

  • board: 2D pole pre hernú plochu
  • board_size: veľkosť (2,3,4)
  • num_players: počet hráčov (1,2,3)
  • symbols: pole znakov hráčov (napr. 'X', 'O', 'a')
  • mode: herný režim
  • current_player: index aktuálneho hráča
  • moves_made: počet ťahov

Kľúčové funkcie:

  • init_game(): Inicializácia hracieho stavu
  • draw_game(): Vykreslenie stavu cez world*
  • handle_input(): Interakcia s hráčom (ovládanie)
  • computer_move(): Jednoduchá AI
  • check_winner(): Detekcia výhry

Použitie knižnice world

Použili sme nasledujúce funkcie z world.h:

  • world_init() *
  • world_clear() *
  • world_print() *
  • world_read_key() *
  • world_set_cursor() *
  • world_end() *

Všetky volania NCURSES boli spravené výhradne cez knižnicu world.

Zdroje