| .. | ||
| game.c | ||
| game.h | ||
| game.o | ||
| main.c | ||
| main.o | ||
| Makefile | ||
| README.md | ||
| world.c | ||
| world.h | ||
| world.o | ||
Ovládanie
- Pohyb:
W,A,S,D - Potvrdenie ťahu: medzerník
Ukončenie hry
Hra končí, keď:
- jeden hráč získa 3 znaky v rade (vodorovne, zvisle alebo diagonálne),
- všetky polia sú zaplnené (remíza).
Štruktúra a funkcie
GameState – štruktúra hry:
board: 2D pole pre hernú plochuboard_size: veľkosť (2,3,4)num_players: počet hráčov (1,2,3)symbols: pole znakov hráčov (napr. 'X', 'O', 'a')mode: herný režimcurrent_player: index aktuálneho hráčamoves_made: počet ťahov
Kľúčové funkcie:
init_game(): Inicializácia hracieho stavudraw_game(): Vykreslenie stavu cezworld*handle_input(): Interakcia s hráčom (ovládanie)computer_move(): Jednoduchá AIcheck_winner(): Detekcia výhry
Použitie knižnice world
Použili sme nasledujúce funkcie z world.h:
world_init()*world_clear()*world_print()*world_read_key()*world_set_cursor()*world_end()*
Všetky volania NCURSES boli spravené výhradne cez knižnicu world.
Zdroje
- Knižnica world
- Vlastné znalosti